6 Nisan 2012 Cuma

SİZ İNSANMISINIZ?


Sokak köpeğinin üzerine kızgın yağ attılar



Kastamonu da 6 yavrusu olan bir sokak köpeğinin, sokak ortasında üzerine kızgın yağ dökülmesi hayvanseverler ve yetkilileri harekete geçirdi.
Yaklaşık 45 gün önce 6 yavru dünyaya getiren ve mahallede yaşayanların 'köpük' adını verdiği sokak köpeği, kendini bilmez kişi ya da kişiler tarafından üzerine kızgın yağ dökülerek dağlandı. Vücudunun çeşitli yerlerinin yanı sıra yavrularını beslediği memeleri de yanan talihsiz köpeğin durumunu gören hayvanseverler, köpeğe ve yavrularına sahip çıktı.
 Siz insansanız ben utanıyorum insan olmaktan.Bu nasıl bir caniliktir?Nasıl insanım diye dolaşabiliyorsunuz?


Rabbim der ki; hayvanlar benim sessiz kullarımdır, şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklar!
(HZ MEVLANA)






8 yorum:

  1. :(((( nasıl insan bunlar,hiç mi vicdanları yok.Ben bir sineği bile öldürmeye kıyamıyorum onun canını ben vermedim ben alamam diye düşünüyorum :(((

    YanıtlaSil
  2. beddua etmekten korkmadığım durumlardan biri.Hayvanlardan ne ister bu pislikler

    YanıtlaSil
  3. İçler acısı bir durum biz bu kadar aşağılık varlıklarmıyız aklım almıyor.İnsan demek çok zor bunu yapana yazıkkk.Vicdanı olan hiç kimse bunu yapamaz onun için vicdan diliyorum herkese :(

    YanıtlaSil
  4. allah belalarini versin ya...
    ALLAH ONLARDAN HESAP SORACAK ELBET....
    onlarinda cani var :( yazik gunah ya kiyamam onlara ben...

    YanıtlaSil
  5. :( İNŞALLAH BUNU YAPANINDA ÜZERİNE KIZGIN YAĞLAR DÖKÜLÜR..

    YanıtlaSil
  6. İçim acıyor bu nedir yaaa? İnsanlık hayvana yağ dökmek mi?

    YanıtlaSil
  7. Ya böyle haberleri okuyunca öyle bir nefretle doluyorum ki anlatmam mümkün değil!Ya siz nasıl insanlarsınız ya hiç vicdan denen acıma duygusu denen bir şey yok mu sizde!Ya utanıyorum ya insanlığımdan sizin yüzünüzden u-ta-nı-yo-rum!!!Ne istedin hayvandan sana zararsızdı o ya !İğrenç yaratıklar!!!

    YanıtlaSil