28 Temmuz 2013 Pazar

UNUTULAN EVLİLİK YILDÖNÜMÜ



Evleneli on yıl oldu dile kolay.İçi beni dışı sizi yakar :)Tabi kimsenin hatırladığı yok.Beklediğimde hediye falan değil(olsa süper olur).Kuru bir kutlu olsun desin hatırlasın yeter yani.Öyle ekonomik kadınım.Üstelik hediyemi gider kendim alırım ahanda bu evlilik yıldönümü ,doğumgünü hediyem olsun der sıkıntıdan kurtarırım eşimi.Ama yok işte olmuyor gene de.Bende ona  gidip bir gömlek almıştım.Baktım hatırlamadı işe giderken bu notu yapıştırdım kapıya sen misin hatırlamayan?



Akşama da tabi böyle bir süprizle karşılaştım.Geç oldu ama güç olmadı:)

25 yorum:

  1. Akşam ki süpriz süper olmuş ama :) daha nice güzel yıllarınız olsun maşallah

    YanıtlaSil
  2. bazen insan gercekten unutsbiliyor o gunun tarıhını... guzel olan telafı edebılmek nıce senelerınız huzrla gecsın dılerım

    YanıtlaSil
  3. Aaa bak yinede ince düşünceliymiş kocan...Sağlıklı ve mutlu uzun yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. :) çok güzel bir sürpriz olmuş kutlu olsun yıl dönümünüz. Birlikte nice seneleriniz olsun sağlık, huzur ve mutlulukla...

    YanıtlaSil
  5. Ama bir harika final var burada.Kutlu olsun, iyi kötü her gün!

    YanıtlaSil
  6. erkeklerin hepsi aynı... bizimkide bizim evlik yıl dönümünü unutmuştu
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de aynı işte böyle şeylerle mutlu olmaya çalışıyoruz napalım

      Sil
  7. Hahaha süper :) Nice nicee güzel senelere. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir telafi olmuş, nice on yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Harika tek kelime ile! Süper sürpriz... Tebrik ederim nice mutlu yıllarınız olsun sevdiklerinizle inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şaşırdım beklenmeyecek birşeydi :))Çok teşekkürler

      Sil
  10. Nice senelere... Mutlu son :)

    YanıtlaSil
  11. nice güzel yıllara... mutlulukla...
    Hediyelerle kendini mutlu etmen de şahane...
    En azından hatasını anlatmışsın ve özür sürprizde güzel olmuş...

    YanıtlaSil