25 Mart 2012 Pazar

YEMEK SÜSLEME SANATI






kaynak

14 yorum:

  1. ellerinize saglik pek guzeller :)

    YanıtlaSil
  2. ne guzel yapmslar...ben hıc beceremıyorum malesef:( yetenek kesınlıkle

    YanıtlaSil
  3. ayrıca blogger annesı olrak beklerım mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok şeker olmuşlar bunlar yaaaaaaaaaaaaaaa ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  5. çoook tatlı bunlar allahımmm çok beeriksizimmmm

    YanıtlaSil
  6. Ay çok beğendim,ellerine sağlık.Eve gidince hemen uygulamaya koyucam emin ol
    :)

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar bana ait değil.Ben örnek olsun diye koydum.Ama yapılabilcek ilginç şeyler.Teşekkür ederim hepinize

    YanıtlaSil
  8. paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel bende sosislerden yaparim deniz anasi .
    Tost ekmeklerine bayildim cok güzel fikirler .Paylastigin icin tesekkürler canim.

    YanıtlaSil
  10. hihihh bunlarda pek şirinmiş :) bu da benimki :P
    http://www.cati-kati.net/p/mutfak.html

    YanıtlaSil
  11. muhteşem muhteşem ne güzel şeyler bunlar

    YanıtlaSil
  12. ben bayıldım bunlara tesadüfen gördüm blogunuzu hemen takibe aldım :))

    YanıtlaSil