29 Nisan 2012 Pazar

BEN ZAYIFLAYAMAZSAM ARKADAŞLARIM ŞİŞMANLASIN





20 li yaşların sonlarına kadar 45 ile 49 arasında kalmış 50 olmayı başaramamış bir insan olarak,30 lu yaşlara geldiğimde kilo savaşlarım başladı.Çocukluğum hastalıkla geçmiş, annem ve babamın geceleri ballı sütler getirerek büyütmüş insan evladıyım.Herşey işyerinde yediğim sabah poğaçaları ve nişanlanmamla başladı.Elli beş,elli sekiz derken 62 den tavşan yapmak yerine oğluma hamile kaldım.İlk aylarda yedim de yedim.Artık doktora gidince tartıya çıkmaya korkar olmuştum.Yedinci ayda şeker belasıyla uğraşmak zorunda kaldım.Günde dört defa insülin yapıyordum.Diyetisyene ilk defa gittim.Hamileliğimde yiyip içip yan gelip yatacağımı zannediyordumki diyete başladım.Bir pasta yesem azıcık şeker fırlıyor kalk yürüyüş yap düzene girsin.Vicdan azabı ayrı tabi.Eşime de çok çemkirmişliğim vardır.Tabi erkeksiniz ohh ne rahat yiyin için yatın:)Yirmi üç kiloyla hamileliğim sona erdi.Yani altmış ikiyle başladı seksen üçle bitti.Oğlumda dört kiloya yakın doğdu.Tabi şimdi o çocuk bu mu dersiniz.Geçirdiği rahatsızlıklardan dolayı (bakınız)

Sezeryan olduğu için kilolar hemen gitmedi tabi.Hatta eve geldiğimde seksen iki kiloydum.Kaçak var çocuk dört kilo doğdu neden böyle oldu diye sinir olmuştum.Tabi bir seneyi bulmadı yavaş yavaş gitti kilolar.Artık lohusalık sinirinden mi yoksa yaşadığım sıkıntılardan mı bilinmez(burda).Bazen napalım böyleyim deyip kabullendim kendimi bazen de göbeğime sinir oldum.Hiç bir şey yakıştıramıyorum göbeğim çıkınca.Dedim Allahım ben zayıflayamıyorum arkadaşlarımı şişmanlat:))O da olmadı.Genlerimde de var bu göbek.Elli kilo olsam da gene çıkıyor gene çıkıyor.Altmış dört kilo ile maratona başladım.İki hafta oldu.Bol su,çok yürüyüş.Hamur işi yok.Geç vakit yemek  yok.Eksta olarak krem sürüp göbeğe masaj yapıyorum.İki buçuk kilo verdim.Göbekten 4 cm inceldim.Tek isteğim 38 beden olmak.Bu sefer kararlıyım inşallah olacak.Her şey kararlı olmakla alakalı.Biz kadınlara imkansız olan birşey yok.

32 yorum:

  1. destekcinim tatlım.) benim durdu kilo vermem:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.durmasın arada öyle durmalar olsa da durmak yok yola devam

      Sil
  2. bende sezeryan oldum (daha karnımda inadından kanala yerleşmeyip ters duran oğlum yüzünden:)) şimdi 48-49 kiloyum ama göbek erimiyor arkadaş:)) sırf bu göbek kalacakdedikleri için normal doğum istemiştim ama rabbim al sana göbek dedi bende iyi bir masaj yağı alıp masaj uygulamayı düşünüyorum.. bakalım yarar mı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masaj yağıda olabilir inceltici kremlerde.Tek başına hiç bir şey işe yaramıyor sporla dessteklemek şart.

      Sil
  3. Azmine sapka cikardim canim:) cocuk yapmaya korktum simdi,ben de hayatimda hic kilolu olmadim, hamilelikte bile alacagim kilolari dusunmek moralimi bozuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.Benim gibi yapmazsan hamileliğinde hiçbir şey olmaz.dikkat edersin.Sonra daha kolay olur vermek.

      Sil
  4. Bence de inanmak Gerek . O Zaman veriyorsun kilo..
    Zerrin ozer aklima veliyor kilo vermek derken . Kadin nasil inat etti de Verdi
    .
    Insallah verirsin . sadece duzenli yemek ve spor .
    Kolay gelsin canim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle inanmak başarmanın yarısı.teşekkürler

      Sil
  5. sezeryan sonrası üstüne aynı yerden 6 kez amelyat olunca orada yer oldu yer ikiye ayrıldı sanki tabi ne kadar mekik çek diyet yap dal ol, o göbek orada kalıyor en güzeli kabullenmek sanırım başkada yapacak bir şey yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun canım.sağlık sorunu olunca durum başka tabiki

      Sil
  6. evet canım biz kadınlar ne istedik de başaramadık ki kilollarımı veremeyeceğiz arkandayım eminim 38 değil 36 dahi olursun:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ben bu gazla yaparım valla

      Sil
  7. Canım o göbekten kurtulunca bana da anlat sırrını lütfen :( ne yaparsam yapayım kurtulmayı beceremiyorum çünkü.63 kiloda takıldım kaldım bende,spor falan yalan oldu şu sıralar benim için ama hamur işi pek yediğim söylenemez,su içmeyi de pek beceremiyorum nedense.Başka önerilerin varsa hepsine açığım şu sıralar
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metebolizmanı hızlandırman lazım.yeşil çay artı yağ yakıcı çay var.top karanfil,tarçın,elma,limon,karanfil kaynatıp içiyosun.Tabi öncelikle su ve spor.Doldur pet şişeleri gözünün önüne git gel iç.istersen yaparsın ben inanıyorum.

      Sil
  8. ne yapıyorsan allah aşkına banada söyle bende yapıyım bende doguma 95 kıloyla gıttım kızım 1.5 yasında ben hala 83 kıloyum nasılgıder bu kılolarrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin yavrun daha küçük.Peşinde çok koşturmaktan vakit kalmıyordur.Yemene içmene dikkat et bol su iç.masaj yap göbeği hareketlendir.biraz daha büyüsün kızın bak nasıl gidicek okilolar.

      Sil
  9. canım kolay gelsin
    :)
    ben formuma her zaman dikkat edenlerdenim
    çok yemek yapıyorum yerinde yiyorum
    spora evet :)))

    YanıtlaSil
  10. Hepimizin dedi aynı dert. Sonuca ulaşırız inşallah...

    YanıtlaSil
  11. bırbırımıze destek olalım yahu.benım en buyuk sorunum su ıcmemek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede canım.Doldur pet şişeleri sabahtan git gel iç.başka çaresi yok.

      Sil
  12. Valla 38 bedene düştüm.Hamilelikte 25 kilo aldım.38 bedene düşmekle olmuyor be şekerim.Sanırım sezeryan olduğum için göbek hala aynı göbek.İtsemde içeri girmiyorrrr.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(((genlerimden ve sezeryandan nefret ediyorum.

      Sil
  13. merhabalar kolay gelsin kiloların toz olup uçup gitsin inşallah::)
    blogger caefeden geliyorum seni de bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba inşallah canım inşallah.gelirim canım

      Sil
  14. Arkadaşım ben seninle aynı durumdayım ve üç çocuk doğurdum.Sezaryenle.İnsülin+diyetle.Tek farkımız ben gebeliklerimi 9 kiloyla bitirdim.Bence gidip dahiliye bölümünde şeker yükleme testi yaptır.Ona göre hareket et.Bizim durumumuzda olan kadınlarda hormonal bozukluklar da oluyor.Östrojen fazlalığı ve insülin direnci göbekte yağlanma yapıyor.Eğer şeker bozukluğun varsa ilaç başlıyorlar ve açlık krizlerine girmiyorsun,kolay kilo veriyorsun ve hormonların dengeli gidiyor.İnan ki metabolik rahatsızlıklarını tedavi ettirirsen daha mutlu ve güçlü olursun.allah yardımcın olsun.Selametle...Not:Doğumundaki olayları inan ki azımsanmayacak kadar çok kadın yaşıyor.Benim de ilk doğumum+loğusalığım çok zor geçti.Oğlum atopik dermatit oldu.İki yıl depresyon geçirdim.Ama enerjimizi geçmişi düşünerek harcayamayız değil mi?Bizim bizi sapasağlam ayakta görmek isteyen çocuklarımız var.Ben 37 yaşında bir öğretmenim.Sana tavsiyem bir daha doğur.İnan ki bir daha öyle olmuyor.Doya doya yaşarsın anneliğini ve çok mutlu olursun.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel 9 kiloyla bitirmek hamileliği.ailede de şeker olduğu için her altı ayda bir baktırıyorum şekerime şu an için bir şey yok.tabiki lohusalık zor.herkes zor geçiriyor.ama geçmişi bitirdim.yoksa ayakta durmak zor.aynı şeyleri yaşamışız.tekrar doğurmayı düşünmüyorum cesaretim yok çünkü.teşekkürler güzel yorumunuz için sevgiler.

      Sil
  15. çocuğuna sarıl öp, boşver...

    YanıtlaSil
  16. Ahh Ahh nedir bu göbek derdi? Bende de var ondan, Geçenlerde beş yaşındaki bir afacan "senin karnında bebek mi var" dedi. O günden beri bunalımdayım, göbek bunalımı, acayip gözüme batıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma canım banada diyen çok.acayip can sıkıcı.harekete geçmek lazım.

      Sil