6 Nisan 2012 Cuma

ERKEKTE NE ARARSIN?



Bir erkekte aradığınız özellikler ne diye sorsalar (kim neden soracaksa)hiç şüphesiz pratik zeka derim.Herkes karşısındakinde ne eksikse onu ister belkide.Benim kocam da zerre kadar yok maalesef.Belkide çok çektiğim için bu konudan bana cazip geliyor.Tesisat bozulur tesisatçı bulurum.Bir lamba patlasın krize girerim.Çünkü başlıcak dırdır konuşmaya.Nasıl olcak kim yapcak.Tamirci ben bulurum.Yalnış anlaşılmasın ben böyle alıştırmadım.Böyle bu adam.Değişemez de imkanı yok.Şartlar böyle olunca da mecburen taşın altına siz elinizi sokuyorsunuz.Geçen de arkadaşlarla yolda giderken arabanın benzini bitti.Kocası gitti benzin getirdi iki dakkada.Dedim bu bizim başımıza gelse benzinide benzinciyide bulan ben olurdum:))Herkesin farklı özellikleri var.Erkekler kadınlar ayrı.Erkekten beklenenler olmayınca iş yine kadının omuzlarında.Yada biz çok şey bekliyoruz erkeklerden.Ben klasik beklenen şeyleri bulamadım maalesef.Tabi bazı erkeklerde olmayan şeylerde yok değil.Hep dediğim gibi eksiler artıları götürmeyecek.Allah dağına göre kar veriyor.Yada mucizeyi kadınlar yaratıyor.

10 yorum:

  1. Çoğu kez ''..mucizeyi kadınlar yaratıyorr'' :)

    YanıtlaSil
  2. Bizde evde bir şey bozulacak diye korkarız valla.Yok ilgilenir sağolsun ama bizi de yer bitirir:)''Herşey çabucak bozuluyor,kolay mı sanıyorsunuz bu işleri'' diye diye.Sanki bizim işler kolay.Neyse sağolsunlar yinede onlarsız olmaz ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bide kadınlara dırdır ediyo derler.Kendimden bilirim erkeğin dırdırcısı hiç çekilmiyor.

      Sil
  3. hımmmm gercekten zor bı durum yorum yok...

    YanıtlaSil
  4. evli değilim ama kendi evimizde de ben yaparım acaba babamda kocam yapmazsa diye elim alışsın öğreneyimmi istiyor ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir. cepte olsun ama genede yapma.bilmiyorum ayağına yatmak en iyisi.

      Sil
  5. Demek erkekler böyle çekiştiriliyor :) ama tenkitlerinizde yerden göğe haklısınız..

    YanıtlaSil