9 Nisan 2012 Pazartesi

MİM:)





Biricit beni mimlemiş.Sağolsun varolsun diyor geçiyoruz sorulara

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?


Kesin kebap yada iskender olurdum.


2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum?


Davul olurdum :))


3) Araba olsam hangisi olurdum?


mini cooper.


4) Aylardan hangisi olurdum?


haziran olurdum.O ayda doğduğum için.


5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?


Çok yüksek topuklu bir ayakkabı olurdum.Her babayiğitin harcı değil giymek:)


6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?


Çiçekli yazlık bir elbise cıvıl cıvıl


7) Renk olsam hangisi olurdum?
mavi


8) Hayvan olsam hangisi olurdum?


Kuğu:))


9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?


üç kadın üç pırlanta;Su yokmu?Biraz su için cinayet işleyebilirim




mimlenenler;missmarmelat,renklikuslaherseytadinda,birincisin,fulyanna 
nilayın dünyası,sırra kalem

9 yorum:

  1. ben de maviyi çok seviyoruum
    en kısa zamanda yazacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. :)) tskler canım mımı yanıtladığın ıcın davul ve kuğu favorım oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu gibi oldu ama olsun içimden geldi:))

      Sil
  3. Teşekkür ederim (; Çok eğlenceli, yazacağım mutlaka!!!

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım:)Kuğu,mini cooper ve mavi iyi cevap:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. renk olsam ben de kesinlikle mavi olurdum!
    mini cooper olma konusunda da katılıyorum sana :)

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  6. tatlim bugün geldim daha yeni:( yarin cevaplicam söz

    YanıtlaSil