9 Nisan 2012 Pazartesi

Şiddet Gören Kadınlar için "Kadın Sığınma Evleri" yapılacağına, Şiddet Yapan Erkekler İçin "HAYVAN BARINAKLARI" yapılsın.







- Metin Yıldız, Adli Tıp'tan alınan darp raporuna rağmen eşinin sinir krizi geçirerek kendisine zarar verdiğini savunmuştu, Elvan Yıldız'sa işin iç yüzünü anlattı.- Eşinin altı aydır 20 yaşında bir sevgilisi olduğunu belirten Elvan Yıldız, kavganın bu yüzden çıktığını söyledi.- Yıldız, olay gecesi eşinin kendisine "Ben o kızla yaşayacağım, ev tuttuk. Bunu kaldırabilir misin?" diye sorduğunu, kendisinin de "Bu saatten sonra sonsuza kadar evlenmem ama senin de evlenmene izin vermem. Kızım için yuvamızı kurtaralım" dediğini anlattı.- Sözlü saldırıya maruz kaldığını, olayın ardından kavgaya dönüştüğünü söyleyen Elvan Yıldız, "Birkaç tane tokat yedim. Yere düştüm ve daha sonra arkası geldi. Adli Tıp vücudumda çürükler tespit etti. Benim asıl kalbim mosmor ama boşanmayacağım.

Çünkü onu seviyorum" dedi.kaynak



 Bu kadınları anlamıyorum.Evet bende bir kadınım ama bazı hemcinslerimi gerçekten anlayamamakla beraber hemcins olmaktan utanıyorum.Sevgiyi,aşkı ne zannediyorlar merak ediyorum.İnsan kendisini aldatan, üstüne birde şiddet uygulayan biri için nasıl hala seviyorum der?Bu nasıl bir psikopatlıktır?Gurursuzlukta değil daha da ötesi.Anlam veremiyorum.Adam seni istemiyor sen hala seviyorum diyorsun.Böyle sevgi mi olur? Bir de çocuk var.İnsan çocuğunu düşünür.Böyle adamdan koca da olmaz,baba da olmaz.Allahım sen akıl fikir ver!

21 yorum:

  1. çok haklısın, nasıl bir insan bile bile acı çekmeye eziyet görmeye razı olur.Böyle erkekle değil evli kalmak, aynı yerde bile bulunmam ben.gitsin ne hali varsa görsün...yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklı yok bence sağlıklı düşünemiyor.elindekini kaybetmenin acısıyla sanırım travma geçiriyor.

      Sil
  2. canım başlığın yeter, okuyunca ohh dedim biri doğru söyledi, hayvanları toplasalar, insanlar rahat eder, birde sakın kimse bir kez oldu bir daha olmaz sözüne inanmasın, bir kez kalktımı o el, her zaman kalkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanca yaşamak için gerekli bence.Tabiki bir kez oldumu bitmiştir artık

      Sil
  3. heheheh başlığa bayıldım imzamı atmak istiyorum bende hatta onlara hayvan barınağı bile fazla

    O tarz kadınlara gelince bazen saplantı oluyor böyle durumlar yani o kadını sağlıklı bir ruh ile karar vermiş gibi yargılamamak lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayvanlara mı hakaret oldu acaba?Tabiki normal değil bu kadınlar

      Sil
  4. aynen katılıyorum!
    ancak bence o erkeklere hayvan barınağı değil gaz odaları yaptırmaları daha yararlı olur.

    YanıtlaSil
  5. BAŞLIK HARİKA DESTEK İÇİN GELDİM..LADY YO. OKİE NİN FİKRİDE GÜZEL GAZ ODALARI EN KESİN ÇÖZÜM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım kesin çözüm lazım.ama böyle kadınlarla zor

      Sil
  6. Hayvanlara kaksızlık etmeyelim lütfen, insanın insana ettiği zulmü hayvanlar bilebilir mi dahası yapabilir mi ?
    Onlar böyle adileşemez ki ama adları hayvan, ne yazık ki böyle pislikler onların adıyla anılıyorlar. Hayvan sevdiğine şiddet uygular mı ? Bu durumda şöyle denebilir "HAYVAN KADAR OLAMADILAR."
    Hanımefendi konusunda söylediklerinize katılıyorum ama "seviyorum" dediğine inanmıyorum ya da kızını düşündüğüne, eminim tek derdi aldatılmak, o beş para etmez sefili başkasına kaptırmış olmaktır. Yoksa her yeri altın, zümrüt olsa sevilir mi böyle bir adam, bir ömür geçer mi böylesiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayvan kadar olamazlar.insanlık dışı varlıklar diyelim.başkasına kaptırmış olmanın ezikliği.sağlıklı bir insan yapmaz zaten.

      Sil
  7. adamı öpüşürken görmüş buna rağmen hadi eve dön diyecekse yuh artık,apartman temizliğine giderim ondan bi lira almadan çıkar giderim, onunla aynı dünyada yaşamaktan bile tiksinirim Allah kimseyi zor durumda bırakmasın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle hemcinslerimiz var.Hala o adamları evine koynuna alan kadınlar var.Zor durumdan değilde akıl sağlığı yok onların.

      Sil
  8. Sözümona hayat arkadaşına bunları yapan adamdan öbür kadın ne bekliyor ki. Çok iğrenç.

    YanıtlaSil
  9. bütün sorun kadınların bu fırsatları vermesinde bence.. tepkilerini koymadıkça-koyamadıkça bunların sonu gelmeyecek..
    ama şiddet kullanan erkeklere tecrit fikrine deketek veriyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki kadınların fırsat vermesinden.Tepkisini koyacak kadın nerdee

      Sil
  10. gercekten oylemı demıs gerı...sonuna kadar katılıyorum yazdıklarına.adamda degıl kadında suc en basta.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    "Hala seviyorum" cümlesi ne kadar sorunlu bir cümledir, gerçek sevgiyi kirletiyoruz hepsi bu ):

    YanıtlaSil
  12. Bu ilişkide son durum: Metin Yıldız sevgilisi ile magazine yakalandı eh napayım artık yakalandım ben çocuğumu düşünür konuşmam elvan habire konuşuyor zaten diyerek bir de eşini suçlamış

    YanıtlaSil