23 Nisan 2012 Pazartesi

23 NİSANDA AĞLAYAN ÇOCUK



23 nisanda hep gözlerim dolar benim.İlkokulda içimde kaldı gösteriye katılamamak.Öğretmen toplantı yaptı.Gösteriye katılanların velilerinden kıyafetlerin parasını alcaktı sanırım.Annem gelmediği için katılamadım.Sonra mahalleye gidip heryerde annemi aramıştım.Bulamadım çalışan kadın değildi,duyarsız değildi.Bugün bile bilmiyorum ogün nerde olduğunu.Şimdi 23 nisanda ne zaman çocukların gösterisini izlesem ağlarım.İçindeki çocuğu hiç öldürmeyenler,içinde hep o çocuk kalanlar,içimizde kalıp gözlerimizi yaşartan o masum bayram  23 nisan  kutlu ve mutlu olsun...

18 yorum:

  1. Benimde arkadaşım çok hata olmuştu çok da hazırlanmıştık o gelemeyince iptal olmuştu bende çok ağlamıştım :D

    YanıtlaSil
  2. Beni çok etkiledin.Üzüldüm.Ama vardır bir sebebi herhalde anneni bulamamının.İçindeki çocuk hiç ölmesin.Çünkü yetişkin olmak kadar zor birşey yok.Ne kadar çocuk kalırsak o kadar mutlu oluruz.
    Herkesin 23 nisan bayramı kutlu olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhalde vardır ama geçmiş gün olduğu için oda hatırlamıyor.teşekkür ederim güzel yorumunuza sizinda bayramınız kutlu olsun

      Sil
  3. Çocuklar önemsendikçe bayramlar daha neşeli daha anlamlı olur; KUTLU OLSUN GÜZEL ÇOCUKLARIN BAYRAMI

    YanıtlaSil
  4. O zaman şimdi sen bi eline çocuğunu bi eline de bayrağını alıp kutlamalara katılmalısın...

    YanıtlaSil
  5. Çok etkilendim, çok hüzünlendim. Ben her 23 Nisanda törene çıkan görev alan bir çocuktum ama annem çalıştığı için hiçbir zaman gelmedi beni seyretmeye, babam da ilgisiz sorumsuz biri olduğu için :( o yüzden görevimi tamamlayıp indiğim zaman sahneden ağlardım hıçkırıklarla :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide o tarafı var.üzüldüm gerçekten.bir çocuk için çok acı.çünkü insan unutmuyor çocukken yaşadıklarını

      Sil
  6. Aman Allahım! Bugün sizi ağırlamak, yaramaz fareciklerimin arasına dahil etmek isterdim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))bende olmak isterdim.bu yaşımda bir gösteriye katılsam geçermi acaba:))

      Sil
  7. annene kızma sakın ... vardır önemli bir nedeni... yine de üzüldüm. küçücük çocuklar için bazen ne kadar önemli oluyor bazı şeyler. büyüyünce bile ağlatabiliyor insanı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin vardır ama geçmiş gün oda hatırlamıyor.kızmıyorum ona.evet çocuklar da herşey bir iz olarak kalabiliyorki ağır şeyler yaşayan insanlara allah yardım etsin

      Sil
    2. Çocukluğumun 23 Nisanlarıyla ilgili hiç birşey yok hafızamda. Ama bundan sonra 23 Nisanlarda içim burulacak hep. 23 Nisan'da tem deydik. Akan trafik birden durdu.Çocuklarım netten baktıklarında 300-400 metre ilerimizdeki resimleri gösterdiler. Kaza olmuş. Radyoyu açtık hemen. Karşıdan karşıya geçmek isteyen 2 çocuğu hızla seyreden arabalar çarpmış ve ölmüşler. Yaklaşık yarım saat sonra o çocukların tam dibinden geçtik.Gazeteyle üstleri örtülmüştü. Her 23 Nisan o görüntü gelecek gözümün önüne.Anne-babaları için çocuk bayramında yaşadıkları bu acı hep tazelenecek..Benim için de :((

      Sil
    3. off içim ezildi.Allah annesine babasına sabır versin.En büyük acı evlat acısı

      Sil