27 Mart 2012 Salı

DOSTUM DOSTUM





“Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir”.

Bukowski


Sizinde aynı duyguları paylaştığınız dostunuz var mı?Dostunuz diyorum çünkü ya bir tane olur yada hiç  olmaz .Ben şanslı azınlıktan biriyim.
Dostluğumuz taa lise sıralarında başladı.On yedi yıl olmuş.Hayat bir şekilde benzer şeyleri yaşattı bize.Belki de bu yüzden en iyi O anladı beni.Görüştüğümüz her an terapi gibi.Hayatın bütün dertleri,sıkıntıları uçar gider onunla konuşunca.Asla yargılamaz farklıda düşünse.Bu bloğu açmamda onun fikri.
Dost dediğin hep bir adım ileriye taşıcak seni.Yargılamıcak üzmicek.Hayatına anlam katıcak.

Dost kişinin kendindeki eksikliğidir.Öyle bir tamamlıyorki eksik yanlarımı,beni tam yapıyor.

Yüzümden düşen bin parçayı toplayıp,
 
yerine kocaman bir tebessüm yerleştirmeyi

başaran bir dostum var hayatımda ! Ne mutlu bana...







3 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogların geliştirilmesiyle ilgili olarak yapılan Gencal araştırmasına katkı sağlarsanız memnun olurum.
    Saygı ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Süpermiş, çok şanslısın.

    YanıtlaSil
  3. harika bi yazı olmuş emeğine sağlık çok duygulandım ağlicam nerdeyse:( ama ben bişi yapmadım senin içindeki zaten var olanı bulmanı çabuklaştırdım o kadar, seni seviyorum değerli dostum..

    YanıtlaSil