3 Mart 2012 Cumartesi

Çok Şanslı Bir Kadınım



Evde iş bölümü
Bu konuda şanslı kadınlardanım.Çalışırken eşim çok yardımcı olurdu.Hatta öyleki kahvaltıma kadar hazırlardı işe giderken.Kendisi öğretmen olduğu için yazları boş haliyle.Bizde yazın evlendik.O evde ben işte:))Bi de ilk maaşı ben aldım para bırakıyorum eve:))Sabah kaldırıyor eşim kahvaltı hazır.Durağa kadar da bırakıyor üstelik.Akşama doğru yemek ne yapim diye arıyor.Pazara gitmekten nefret ederim.Pazarada gidiyodu.Erkek olmanın nimetlerinden yararladım bir süre.))Dedim bu işte bir gariplik var.Böyle olmamalıydı.Yoksa evlilik böyle bir şey mi diye hayaller kurmaya başlamıştım.Allahım dedim insanın hayal bile edemiyeceği evlilik bu.Hep işte ben çalışayım biri bana hizmet etsin diye dua etmiştim dualarım kabul oldu:)))Tabi bide bunun erkek olması ekstra bir  nimet.İş yerindeki erkekler acayip yadırgıyorlardı tabi bu durumu.Akşama ne yemek var diye sorup dalga geçiyorlardı.Onlara göre kadınların çalışması da yalnıştı ya neyse.Tabi eşim işe başlayınca saltanatım biraz olsun bitti.Yine yardım etti tabi eskisi gibi olamadı.Bir kaç sene sonra ben işten çıkınca bana kaldı her şey:((( Çocuk olunca oda anne oldu  nerdeyse benim gibi.Senin psikolojin iyi olcakki biz iyi olalım derdi her zaman.Tabi öğleden sonra işten gelmesinin de etkisi büyük.Yapmasa yapmazdı yine tabiki.Oğlum doğduktan sonra zor günler yaşadım.İşten gelince ,sen çık dışarı gez gel der beni evden yollardı. Allah razı olsun.Bazen ben yorgunluktan uyuya kalırdım koltukta.Bi kalkardım ,çocuğu uyutmuş, kahve yapmış beni çağırıyor.Allah daha ne isterim.Hakkını ödeyemem bu açıdan.Öyle erkekler varki hiç halden anlamıyorlar.Akşama kadar perişan oluyorsun, çocukla, ev işiyle gene ne yaptın oturmaktan başka diyorlar.Hayat müşterek.Tabiki benim eşim bir istisna .Böyle başka erkek var mıdır bilmiyorum.Ben bu açıdan çok şanslı bir kadınım.Hepimizin eksileri var.Önemli olan eksiler artıları götürmesin.

ANNE MUTLU HERKES MUTLU.

15 yorum:

  1. Bayıldım bu slogana... Ben sihirli değnek istiyorum.. başka şansım yok :((

    http://www.facebook.com/BloggerAnneler

    YanıtlaSil
  2. sanırım benim eşim de bu sınıfa girer. pek çok konuda yardımcıdır.

    YanıtlaSil
  3. biliyormusun bende o şanslı kadınlardanım, çalıştığım dönemlerde eşim hafta sonları eve makina bile tutardı, kızım doğduğunda yaptıklarını unutamam, çok nazımızı çekmiştir, bende şanslı olanlardanım yani, ama ben işten çıkınca bitti o saltanat :) ben hasta olmadıkca sürmez bir şeye eline su yanında olsun su verirmisin der :)

    blogger annesi filiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende sansli kadinlardanim benimki hala yapar :)
      o cok yogun calisiyor bendende ama yinede yapmak istiyor yapiyor öyle sorumnsuz erkeklerden nefret ediyorum zaten :)
      benimki yapar allah böyle erkeklerden razi olsun:)

      Sil
    2. Filiz:
      sende şanslısın zor zamanlarında yanında demekki eşin

      nilay:senin adına sevindim.bazı erkekler çok sorumsuz

      Sil
  4. ben erkeklerin ev işine katılma olayını "yardımcı olmak" şeklinde nitelendiremiyorum. ev ortak, çıkan bulaşıklar, çamaşırlar ortak, kirlenen wc-banyo ortak... eee o halde erkeğin de işin ucundan tutmasına ancak "iş bölümü" denebilir. siz de nadir şanslı kadınlardansınız. ne mutlu. allah nazarlardan saklasın. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama bunu idrak edemeyen çok zihniyet var maalesef.teşekkür ederim güzel dilekleriniz içinn

      Sil
  5. bencede erkekler kadınlara yardım etmeli haa tabikide kadınlarda erkeklere destek ve yardımda geri kalmamalı ki birlikte bir hayat yürüyebilsin sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat müşterek.Bunu anlayınca hayatın zorlukları kalkıyor zaten

      Sil
  6. Merhabalar,

    "Anne mutlu, herkes mutlu" saptamanız çok güzel! Şansınız daim olsun.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok teşekkürler güzel yorumunuz ve dualarınız için sevgiler

      Sil
  7. Maşallah diyeyim de nazar değmesin o zaman :)

    YanıtlaSil