8 Mart 2012 Perşembe

Bu gecede ben Babasını satsam





MESELA diyorum; bu gece bir DELİLİK yapsam..!

Bıraksam MUTFAKTA biriken bulaşık
ları,
Çeksem arkamdan kapıyı,
KADIN başıma gitsem bir meyhaneyi dağıtsam..!

FONDA bir masa,
Arkada Sezen'in şarkıları çalsa;
Ben AĞLASAM...
Şişenin dibine dibine vursam..!

MESELA diyorum;
Sokaklardan bütün ERKEKLERİ kovsam,
Bu gecelik evlerinde otursalar..
Korkmadan dolaşsam bütün şehri,
Kimse DOKUNMASA bana,
Bir sandalda sabahlasam...!

Alabildiğince KADIN,
Alabildiğince ÖZGÜR olsam.
Küfür etsem ağız dolusu, utanmasam;
Şehre isyanımı haykırsam.

Kim bilir kaç kere satılmıştır, bu dünyanın ANASI...!
MESELA diyorum;
Bu gecede ben BABASINI satsam..


kaynak

6 yorum:

  1. sat sat....şöle felekten bir gece çalmayalı ne kadar oldu hatırlamıyorum bile

    YanıtlaSil
  2. Sat valla. Ama emin ol alan olmaz :)

    YanıtlaSil
  3. bunlar, bir günlüğüne bile olsa zoru başarmak anlamına gelir.:)
    kadınlar günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  4. yanına benide al :))

    YanıtlaSil
  5. aaah ne güzel yazmış yazan...

    YanıtlaSil