18 Mart 2012 Pazar

"Cute Blog Award" (sevimli blog ödülü)

hem mim hem ödül
1.Bloğundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster.
---Sevgili BİRİCİT bana bu ödülü layık görmüş huzurlarınızda kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.Linki BURDA
2.Cevaplanacak soruları cevapla.
---Hemen
3.En favori makyaj malzemen?
---eyeliner,fondoten

4.2011'in en sevdiğin trendi? 
---doğallıktan yanayım.Trend falan anlamam beğendiğim şeyi giyerim.
5.En sevdiğin tatlı?
---künefeee
6.Favori rengin?
---siyah ve mor
7.İsmin?
---söylemem
8.En son dinlediğin şarkı?
---hakkında herşeyi bilmek istiyorum-nil
9.Kediler mi köpekler mi?
---kediye nankör diyoruz.kediler rızkın allahtan geldiğini bildiği için kimseye boyun eğmezler.köpekler sadıktır ama sahipleri olmayınca aç kalacağını sanırlar.niçin kedilerin bildiğini bilmeyen insanlar var halen anlamış değilim.
10.Daha önce blogunda söylemediğin bir şey söyle.
---Depresyonumu,üzüntümü silip süpürdünüz.
11.başka bloglara da bu ödülden ver.


     uzun ince kıvırcık
        kelebeğin gözünden
 mimlendiniz ve ödüllendirildiniz efendim.

4 yorum:

  1. bende kunefeye bayılırım canım :) burası blogumuzda yazı yazdığımızda rahatlama yerı gıbı ınsanın moralı duzelıo sevgıler:) tesekkurler cevapladığın ıcınde:)

    YanıtlaSil
  2. :) cok tesekkur ederımmmm canımmmmm :)) kunefe ye bayılırım ve eyelınersız bakkala bıle gıtmem:))

    YanıtlaSil
  3. hımm künefeye bende bayılırım :))
    ayrıca o trend olayına bende gıcık oluyorum bir insana ne yakışıyorsa trend bence o kişi için odur.
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. künefe benim de favorimdir :D

    YanıtlaSil