14 Mart 2012 Çarşamba

SEVDİĞİM SÖZLER







Hayatta neden zevk 
alırsan; ya kanun dışıdır, ya ahlak dışıdır, ya da şişmanlatır


En iyi erkek ölü erkektir.. En azından nerde yattığını bilirsin..:) 



Sen her şeyin en iyisini hak ediyorsun..bu yüzden benimle olmanı istedim :) 

sevmiyorum kendimi.. sevemem ki öyle herkesin sevdiği şeyi.. 


Kurbağadan olma bir Prens'in canı eninde sonunda sinek çeker..:) 

Külkedisi ne yapsın kendisini sadece ayak numarasından tanıyabilen bir salağı

Bir genç kız 24 yaşına kadar hayatının erkeğine rastlamadıysa, dünyada ondan talihli insan yoktur

Hiçbir kadın aynı erkekle 50 yıl evli kalamaz. 25 yıl sonra, o artık aynı erkek değildir

Bir kadının 'memnun oldum' dediği tek yer, tanışma faslıdır."

Bir erkekle evlenmek uzun suredir vitrinde gözünüze takılmış bir şeyi satın almaya benzer. Çok hoşunuza gider, ama eve gelir gelmez evdeki hiçbir şeye uymadığını fark edersiniz

Bim'in 1 liralık mantısının etli çıkacağına inandıysam, senden de adam olacağına inanmama şaşırma 

Kadın HİSSETTİĞİ kilodadır... Tartı fazla gösterirse "TARTI BOZUK ", elbise dar gelirse "KALIBI KÜÇÜK", arkadaşı kilo almışsın derse de "FESATTIR"!!!! 

-söz 'KESMEK'
-kına 'YAKMAK'
-nikah 'KIYMAK'
-evLiLik değiL katLiam yapıLıyor sanki :) 

‎10 cm topukluyla koşabilen bi varlığa, sen neyin imkansızlığından bahsediyosun. 




8 yorum:

  1. Bir genç kız 24 yaşına kadar hayatının erkeğine rastlamadıysa, dünyada ondan talihli insan yoktur
    :). sevindim şimdi..paylaşım için teşekkürler,güzel sözler :)

    YanıtlaSil
  2. Bloguma hoşgeldiniz:) Herzaman buyrun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bayildim sözlere bu saatde beni güldürdünya tskler :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. ay vallahi sözlerin hepsinmde ben varım sankim
    :))))

    YanıtlaSil
  5. ne guzel yazın..ayrıca ben 15cm ıle bıle kosarım :))))))

    blogumda cekılıs var beklerım..ayrıca blogger anne olmakta cok keyıflı:)) sevgıler

    YanıtlaSil