26 Mart 2012 Pazartesi

KUNDAKÇI


Aptal değilsiniz.
Kusursuz anne diye bir şey olmadığını biliyorsunuz.
Diğer pek çok kitap size olduğunu söyleyecektir ama bu kitap size yalan söylemeyecek.
Zayıftım ve ihanet ettim ve cezalandırıldım ama Tanrım bütün bunlar sırasında çocuğumu sevdim.
Sevgi hiçbir zaman yıkılmamak ve size yaptıkları şeylerden daha güçlü olduğunuz anlamına gelir. Bunun doğru olduğunu biliyorum; çünkü yangını yaşadım ve ben sevginin hayatta kalabildiğinin kanıtıyım.
Kusursuz bir anne değilim ama size kusursuz gerçeği anlatacağım çünkü burada siz ve ben konuşuyoruz.
Bu benim hikâyem.


Çok beğenerek okuduğum bir kitap.Tavsiye ederim.


8 yorum:

  1. yazarın küçük arı adlı kitabını okumuştum, Kundakçı'yı da almıştım, kütüphanemde mevcut ,şimdi sizin yorumunuzu da okuyunca okuyasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğenmiştimm ayrıca filmide var ama izlemedim henüz

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kocası ve oğlunu maçta patlayan bomba yüzünden kaybeden bir eş yaşadıklarını konu alır.

      Sil
  3. çok teşekkürler..
    not alındı...
    sevgilerr kum tanemm:)

    YanıtlaSil
  4. Önce Küçük Arı'yı okudum geçen sene.Hikayenin sürükleyişi ve yazarın diline kapılınca Kundakçı ile devam ettim.Kundakçı'yı okuduktan sonra kitaptaki dille konuşmaya balşadığımı fark ettim:) O kadar etkilendim daha ne olsun yani?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük arıda çok güzeldi.baya etkilenmişsin:))teşekkürler yorumun için sevgiler

      Sil