17 Mart 2012 Cumartesi

ANNELERİ DELİ EDEN CÜMLELER








1. İnce giydirmişsin, üşüyüp hasta olacak.

2. Sebze yediriyor musun? Düzenli besleniyor mu?

3. Bağırmadan/kızmadan önce sakince konuşmayı denesen…

4. Sen hala doğurmadın mı?

5. Uyumuyor mu?

6. Emziği hala bırakmadı mı?

7. Sen bunu kucağa çok alıştırmışsın.


8. Bir şey yedirmedin mi sen buna?

9. Hala bezleniyor mu?

10.Çocuk o çocuk.

11.Nazar değmiştir (çocuk yaramazlık yapınca)


12.Sütün yetmiyor.


13.İkinciyide yap hemen kardeşsiz olmaz.


14.Hamileyken çok kilo aldın ama bebeği besleyememişsin, kendin beslenmişsin.

Bu liste uzayıp gider.Biz kadınlar nedense birbirimize destek olmaya çalışmak yerine köstek oluruz.Oysa bizide zamanında bu sorular delirtmiştir.

Aradım aradım bu posta hangi resmi koysam diye en sonunda kendi resmimi koymak aklıma geldi:))İşte benimde delirdiğim zamanlar. Oğlumun bebekliğinde çekildi.

39 yorum:

  1. :) en azından birkaç tanesini kesin her anne duymuştur

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ve benzer cümleleri kuranlar için en iyi anne benim sendromunda diye düşünüyorum...Allah düşürmesin diye de eklliyorum

    YanıtlaSil
  3. o kadarda kötü sözler değil:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kötülük için değil ama delirtiyor gerçekten

      Sil
  4. Ne kadar tanıdık geldi bu cümleler...Nedense bazıları kendilerini kızdıran cümleleri başkalarını kızdırmak için kullanıyorlar.

    YanıtlaSil
  5. ayy ne kadar doğru bu sözleri bende etraftan duymuşşumdur heleki ilk çocukta tecrübesiz olduğun için daha çok kişi karışıyor
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her acemi annenin başına geliyor.ikincisinde tabi daha tecrübeli olur insan

      Sil
  6. Yalniz annelik mevzusunda değil, insanoğlu herşeyi söyler...Ağzı torba değil ki büzesin.İnanın yıllar geçince geriye dönerek ancak gülünüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru herkes herşeyi söylüyor kimse anlamıyor annenin halinden

      Sil
  7. :)) cocukla biraz zaman gecirince ogreniyorsun zaten herseyi.. Benim delirdigim cocuk ne zaman tvsini kapasam agliyor babam da bu cocuk neden agliyor diyor.. Hay cimdikledim diyorum artik... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuklar ağlamıcak şimdi bu büyük sorun:))

      Sil
  8. ben en çok 2. ne zaman hemen yapın bari lafına gıcık olurum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen boğasım geliyor sanki çocuk büyütmek kolay iş

      Sil
  9. Bende bunların hepsine sinir oluyorum
    öğrencisin karnen nasıl
    okul bitti işe ne zaman gireceksin
    bekarsın ne zaman evleneceksin
    evlendin ne zaman çocuk
    çocuk yapın ne zaman ikinci
    gibi daha niceleri var dediğiniz gibi

    Nasıl geçiyor hayatın , mutlu ol ,sen kendin için en doğrusunu yaparsın en doğrusunu bilirsin diyen yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide herkes yaşıyor bunları ama gene aynı gene aynı.

      Sil
  10. ahh ahh benım annem herseye delı olur :)

    bu arada;
    http://biricitinyeri.blogspot.com/2012/03/cute-blog-award-sevimli-blog-odulu.html blogumda ödülün var canım mimledim seni :) sevımlı blogunu cok sevıyorum mimi yapmasanda canın saolsun sevgıler

    YanıtlaSil
  11. hiç bitmez bu tip sorular hayat boyunca maalesef.Boşveer..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. O kadar güzel anlatmışınki benimde en çok duyduğum cümle'bir şey yedirmiyorsun çocuk kürdan gibi birde bu çocuklar hiçmi güneş görmüyor'....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım aynen hangi anne çocuğunu aç bırakırki mantığa bak

      Sil
  13. Kadinlar yasam boyu anacligini elden cikaramiyor....:))
    Duyduk, duyacagiz ve duyurmayada devam edecegimiz sözler bence.

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. blogger anne arkadasım :) aynı yerdenız:)) neyse.)) ay cok guldum hem resmıne hem okuduklarıma:)) hahahhahahhah:) hele o sen hala doğurmandınmıı:) lohusayken dısarı cıkmıstım en yakın komsum aaa hamılemısın dmıstı hahhaha lohusasın zaten cevap bıle vermemıstım:)) bırde gece nıye hala uyanıyor karnını acmı bırakıyorsun ıle gunduz kızım cok yedırıyorsunuz bu gobek ne:) cumlelerının aynı kısıden soylenmesı :) daha sınır bozucu:) hahahhaa..kocaman sevgıler..her zaman beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim tam delirmiş anımda güzel bir anı olarak kaldı ama yüzümde öyle çiçekler açmıyordu ozaman.teşekkür ederim güzel yorumun için sevgiler

      Sil
  15. valla soruların hepsini çok iyi tanıyorum.sankşi bu dahneyi daha önce yaşamış gibiyim.
    harbidende sinir oluyorum.
    ama artık kulağıma pamuk tıkıyorummmm
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisi canım boşvermek her çocuk aynı değil.anne zaten bilir çocuğunun durumunu.sevgiler

      Sil
  16. Ohh ne güzel özetlemişssin.

    Rahatlamış anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  17. resmin çok tatlı:))) tespitlerinde çok doğru tatlımmmm:)))

    YanıtlaSil
  18. 1, 4 , 5, 7 , 12....
    bi huni de bana lütfen:)
    daha fazla da ekleyebilirim:)

    YanıtlaSil
  19. son madde beni benden aldı, uçarak kafa atmak lazım bunlara :)

    YanıtlaSil
  20. bu lafları mutlaka biz anneler duymuşuzdur..yani ben kendi adıma duydum..ama sinir bozucu olan, çocuğu canından can koparak doğuran ben, herşeyden önde tutan ben..benden daha çok düşünen onlar.. hayır yani aklım almıyor..bizim insanımız konuşmuş olmak için konuşuyor zaten, yoksa aklı başında, düşünerek konuşşsa oda anlayacak saçmaladığınıda işte..Allah akıl fikir versin ne diyelim..ya sabır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklı başında olan yokki adam gibi destek olcak.amin ya sabır diyelim

      Sil
  21. her annenin duyduğu şeyler aynı benim iki oğlum var biri tombik oburu çok zayıf zayıf olan için yedirmiyormusun diyo baaazıları ne alakası var oburunu yediriyorum da diğerini yedirmiyormuyum iştahsız ve çok hızlı çalışan bi metabolizması var anlatamıyorsun ki cahille uğraşmak deveye hendek atlatmaktan zor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allahım hiç evlat ayrılırmı hemde yemek konusunda.mantıksız laflar valla

      Sil