13 Ocak 2012 Cuma

Senin paran benim param

Kadın çalışmalı mı?Çalışmamalı mı?Kadın çalışmalı.Dimdik durmalı hayata karşı.Çalışmasa bile mutlaka bir eğitimi olmalı.Erkekler artık çalışmayan kadınla evlenmek istemiyorlar.Evet hayat şartları ağırlaştı bir maaşla geçinmek çok zor.Kaynanalarda oğullarına artık memur arıyorlar bizimkiler gibi.Ben memur değilim.Basit bir çalışan oldum herzaman.Pekde şanslı sayılmam işyeri açısından.Girdiğim yerler ya iflas eder ya ortaklar ayrılır ya kapanır öyle bi uğursuzum yani.Beni duyunca eşimin ailesi o olmaz kesinlikle çalışmaz ilerde demişlerdi.Ne kadar da ileri görüşlüler.Şuan çalışmıyorum.Ama ozamanlar çalışıyordum.Diceksinizki bir kıymetin varmıydı tabikide yoktu.Kayınpeder hatta eşime O çok iş değiştiriyor hayır gelmez sana ondan demiş:))Şirket kuruyoruz sanki ortaklık yapcaz.Evlendik bir süre sonra ben dayanamadım işten çıkmak istiyorum.Bir süre ara vereyim öyle çalışayım diyorum.Çünkü işyerinden memnun değilim.Ama arkamda durcak adam yok.Çık karıcım ben sana bakarım diyen yok.Herkes babammı?En ufak bir şikayetimde gitme tamam derdi.Sonra bir gece iyice ağladım.Arkamda kimse yok güvencek diye.Destekledi beni paşazadem.Çıktım işten kaynanaya demiyoruz.Anam bununda geleceği tuttu.Bir hafta kalacak.Söylesem bir haftayı evde onun suratıyla geçircem.Söylemedim tabi.İşe gider gibi çıktım evden hergün akşama eve geldim.Bir muhabbetimizdede işten çıkmayı düşündüğümü söyledim.Kadının gözyaşları sel oldu gitti.Allahım ya!Hayır yani ondan para isteyen de yok.Ne diye krize giriyosun.Çalışma meselesi baya olaylı yani.Eşimde tavrını koyamadığı için.Size ne ister çalışır ister çalışmaz diyemediği için ben eşimin parasını yiyen bir kadınım.Eeee gerçekde bu!Ben yemicemde kim yicek?Kimin için çalışıyosun adam?Çalışmak koymuyoda mecbur edilmek koyuyo.Tabiki insansın şartlar zorsa iş bulur çalışırsın evde yatcak halin yok.Eskiden o odun yerine koyduğumuz ben karımı çalıştırmam diyen erkekleri harbiden özlüyorum.Artık adından önce işin ve maaşın soruluyor.Kadının bide çocuğu varsa o dahada beter.İşe git patronun deneme tahtası ol eve gel yemek yap çocukla uğraş.Gece çocuk için kalk, kocanın gönlünü eyle oooo!İşimiz çok zor Allah tüm çalışan kadınlara yardım etsin.Yarın öbürgün ne olcağı belli değil.Sokağa atılabilirsin,dayak yiyebilirsin,kocan ölebilir,ailen sahip çıkmaz vs.vs.Oyüzden güzel para koca dırdırı olmadan benim hakederek kazandığım para.

2 yorum: