24 Ocak 2012 Salı

Herşey mi Bana Karşı?

Neye elini atsa kurutan insanlar vardır.İşte ben onlardan biriyim.Herşey mi bana karşı?Ev alalım dedik olmayan paramızla.Emlak fiyatlarını uçurduk. Yok ev alamıcaz dedik.Bari bir araba alalım ayağımız yerden kesilsin dedik.ÖTV yükseldi.Babayı aldık oturduk.Girdiğim işyerleri ya iflas etti ya kapandı.Dişime implant yaptırayım dedim.Dolar fırladı.Bu yıl kendimi geliştirme yılı olsun dedim.Kurs bakmaya gittim.Yoğun kar yağışı nedeniyle yollarda kaldım.Eve gelemeseydim şöyle bir haber olcaktı ertesi gün; kendini geliştirmeye diye çıkan kadının donarak ölmesinden şüphe ediliyor.Bende bir uğursuzluk var ama neden bilmiyorum.Herşeyi mücadele ederek kazanmalıyım.Hiçbirşey avucuma düşmüyo pat diye.Ben koşturcam elde edicem ancak öyle.Her işim çok zor.Böyle elde ettiğin şey kıymetli mi oluyor yoksa değerini mi yitiriyor bilmiorum?

1 yorum:

  1. bazen bende aynı senin gibi düşünüyorum... birileri bir şekilde beynimi okuyup yapmak istediklerim konusunda benden hep 1 adım öndeler...

    iyi ama nasıl?!
    sevgiler...

    YanıtlaSil