12 Ocak 2012 Perşembe

Ne gerekiyorsa yapacaksın!

Bir erkek karısını(sevgilisini) neden kıskanmaz?
a.çok güveniyordur
b.erkek değildir
c.sevmiyordur
d.Mezhebi geniştir
e.hiçbiri
Çok güveniyordur kısmı biraz bana göre oldu.Ben eşim için öyle düşünüyorum.Ama bu kadar da olsun istemezdim.En saçma olayda bile karşısındakine ana avrat giden bir erkek isterdim.Eşimi kıskandırmak çok zor.Hatta beni ne zaman kıskandı hiç kıskandımı bilmiyorum.'Bak bana nasıl baktı gördünmü' gibi imalarda bulununca bile, güzel kadın görmüşki bakıyor diyen bir erkek hangi kategoriye girer?Bazı kadınlar kaşınma diyebilir benim için.Eşimede böyle deyince karışmıyorum işte daha ne istiyorsun diyor?ama kazın ayağı öyle değil?Eve kapatılmak istemiyorum tabikide.Ama birazda kıskanmalı erkek dediğin.Gün içinde biryerlere gider gelirim akşama söylemessem haberi dahi olmaz.Beni sevdiğine eminim.Evine bağlı hatta bana aşırı derecede bağlı.Hiçbir özel zevki olmayan birisi.Arkadaşlarıyla ayda bir bile çıkmayan, beş lira harcasa onun hesabını veren bir erkek.Çok iyi bir insan.
Bazı kadınlara bu durum cazip gelebilir.Ama bana hiç cazip gelmiyor.Kıskanılmak istiyorum bende.Erkeğin benden birkaç adım önde olmasını istiyorum.Sadece istemekle kalıyorum artık fazla sorgulamıyorumda bu adam böyle.Bir dizi vardı kadın adamla yatmazsa kocasını öldürceklerdi.Aynı şey benim başıma gelse ne yapmalıyım dedim.Oda ne gerekiyorsa yapıcaksın dedi.Adam ben öleyim daha iyi der ama işte bizimki böyle.Kendimi düşündüm ben onu kıskanıyormuyum diye?Aslında hayır.Ama geçen yaz tatilde animasyonda işte öpme yarışması var.İki rus kadın.En çok hangisi daha çok adam öpcek?Amanın eşimde dahil Türk erkeklerinin halini görmeliydiniz?Kendilerini öptürmek için baya çaba sarfettiler.İşte orda bu kendini öptürünce(yanaktan)yarcaktım alnını.Demekki kıskanıyorum.Sende kıskan be adam yalandanda olsa bi ana avrat düz git birine.Kadınlar ne ister: Sevilsin, kıskanılsın,sözlerine kulak verilsin, arzu edilsin, saygı duyulsun, ihtiyaç duyulsun ve güvenilsin. Erkekler ne ister: Futbol maçına bilet.

2 yorum:

  1. süper bir yazı eline yuregıne saglık :)) ahsu erkekler bayanların dılını hıc bılmezler..
    bende aynı senın durumunda vede senın dusuncendeyım..bırgun ona sordum benı kıskanmıyormusun dıye bana nasıl cemkırdı, ben domuzmuyum sen ne dıyosun dıye:))) ogun bugun artık ne soruyorum nede cabam var ama sana katılıyorum erkeklere mac bıletı olsun dunyalar onlarındır ama ıyı oldu oh dun yenıldıler bır guzel :))) sevgıler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.anlamıyorlar kadının ruhundan maalesef.evet yenildiler ama eşimin takımı değil:))

      Sil