6 Ocak 2012 Cuma

Gelinsem günahım ne?

Allah bize büyük bir mucizeyi yaşamayı nasip etmiş.Doğum.Biz doğuruyoruz.Biz büyütüp şekillendiriyoruz.Ama kendi cinsimize en büyük kazığı atıyoruz.Erkeklerden bahsediyorum ey ahali?Neden adam gibi adam yada kadının değerini bilen adamlar yetiştiremiyoruz?Neden biz erkeklerden daha çok illa erkek olsun evladımız diye kıvranıyoruz?Hürremmiyiz biz?Soyun devam etmesi içinmi?Bize ne onların soyundan paşa soyu sanki.Annelerinin ağzının içine bakan erkekler doldu heryer.Kendine güveni olmayan annesi üzülcek diye kırk takla atan erkekler.Al işte bende var birtane.Annesi şehir dışında(Allahtan).Bayram tatilinden birgün erken döneceğiz diye telefonda sesi titreyen benim kocamdır.Kadında alnına silah dayıyorum zannetcek.Sesi aynen öyle çıkıyor.Her bayram gidiyoruz oraya.Canınız sağolsun diyemiyor.Eşim hep onların haleti ruhiyesine göre davrandığı için olan bana oldu tabiki herzaman.Eşim istemediği şeyleri bile çok istiyormuş gibi ifade edip insanlara umut verdiği için.Sonra olmayınca aaa bakın ben istedimde şundan olmadı diye salladığı için onların gözünde pırlanta.Ben doğrucu davut.Kesin ve net.Oynamadım üç maymunu.Şimdiki gelinlerin siyaset bilmesi şart.Yoksa dürüst olana kalıyor ihale.Aile bütün günahlarını geline ödetiyor.Birarada yaşayanların durumunu düşünmek bile istemiyorum.Eşim gibi çok var.Onlarda aileleriyle olmak istemiyorlar.Veriyorlar gazı.Ondan sonra sen kötü oluyorsun.Eşim beni korumaya çalışıyor ama sadece kendi çapında.Yapması gereken masaya bir kere sert vurmak.Dengeyi erkek kurmalı.Biz kız tarafı olarak eşlerimizi bu durumlara sokmuyoruz gayet güzel idare ediyoruz herşeyi.Onlar neden yapamıyorlar?Çünkü evlatlarının artık ayrı bir hayatı olduğunu kabullenemiyorlar.Birde anam bu erkekler evlendikten sonra bir kıymetli oluyor anaları için sormayın gitsin.Tabi bide doğum olayım var evlerden ırak(birara gücümü toplayınca anlatıcam )Benimde oğlum var.Oğlum bende haksızlık edersem banada sert davransın gerekirse. Nasıl kaynana oluncağını bilmiyorum.Ama nasıl olunmayacağını çok iyi öğrendim.Bütün gelinlere sabırlı ve başarılı günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder