25 Ağustos 2012 Cumartesi

VASİYET


Sırlara dolanmış romantik bir macera."

Sarasota Herald-Tribune

"Parıltılı yaşamlar arasında seyreden bir serüven."

New York Daily News

"Adler'in okumaktan büyük keyif alacağınız bu son romanı, Akdeniz'in parmak ısırtan o istisnai güzelliğinin bir portresi gibi. Tek kelimeyle özgün ve sürükleyici."

Book Reviews

New York Times en çok satanlar yazarları arasında yer alan Elizabeth Adler sizi, yalanlarla örülmüş hayatların eşliğinde ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı bir Akdeniz seyahatine davet ediyor. Aydınlatılması gereken faili meçhul bir cinayet, yapılacaklar listesinin en başında yer alıyor.

alıntı



Tatilde okuduğum yalın anlatımıyla sürükleyici bir roman.

10 yorum:

  1. ŞİMDİDEN MERAK ETTİM VE LİSTEYE GEÇİRDİM.PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  2. Bende okummuştum sanırım bir iki sene önceydi.... Hatırladığım kadarıyla çok sürükleyiciydi bende tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,okuma listeme alıyor ve sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir kitaba benziyor bende okuyacağım ilk fırsatta:)

    Bu arada bu güzel bloğun 500.izleyicisi olmak güzel, inceliğin için çok teşekkür ederim, hiç farkında değildim tıklarken:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de okumuştum ve beğenmiştim :)

    YanıtlaSil