12 Ağustos 2012 Pazar

MİMİM GELMİŞ


Sevdadan karakalem yazılar beni mimlemiş efendim.Teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.

1-Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?
Önce çok üzülürdüm.Bir yılımıda dünyayı gezerek geçirirdim büyük ihtimalle.




2-Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Takıntılı bir insan değilim.Ama çevremde çok takıntılı insan var.Takıntılı insanlara takıntılıyım.Fobim dar alanlar nefes alamıyorum öyle yerlerde.

3-Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
Oğlumu merak ederdim onsuzda nasıl yaşardımki.


4-Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
İtalya Yunanistan en çok bunları merak ediyorum.
5-En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Hatırlamıyorum şu anda.


6-Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Parfüm,sigara,çakmak,göz kalemi.


7-Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
bridget jones'un günlüğü


8-İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
Eski sevgililerimin hayatına bakardım.Sonra dostlarıma tavsiye edip en ucuza nerden alabilceklerini söyler bloğumda paylaşırdım.


MİMLEDİM SİZİ
nilayın dünyası


iki kumtanesi

2 yorum:

  1. Teşekkürler mim için. Daha önce Deeptone mimlemişti aynı konuda. Cevaplamıştım.
    http://fusunt.blogspot.com/2012/08/mim.html

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. tesekürler mim icin:) mimi yaptim okumak icin bana gelebilirsin
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil