3 Kasım 2013 Pazar

Sevdin mi Ferhat Gibi Sev


Artık hayatın başka yönlerini görmek ve keşfetmek istiyorum.Bu dünyaya sadece işe gelip gitmek fatura borç ödemeye gelmiş gibi hissediyorum.Akşamları eve gel gene çalış.Hiçbir şey ruhumu tatmin etmiyor nedense.Siz de böyle misiniz?Yani başka arayışlar içine girer misiniz?Bu can sıkıntısı da değil.Hafta sonları evet bir şeyler yaparız ama işte alışveriş merkezine gitmek ,çocuğu eylemek (çok büyük bir iş tabiki)yemek,temizlik.Kırk yılda bir dostlarla bir araya gelmek ki paha biçilemez.Eee başka bir şey yok.Hani bir şey için yararlı olmak birinin hayatına dokunmak çok zor değil diye düşünüyorum.Bu sıralar Erdal Demirkıran okuyorum oda ufkumu genişletti açıkçası.Diyor ki;sevdin mi Mecnun gibi sevip düşme çöle,
                         sevdin mi Ferhat gibi sev hiç olmazsa,
                         git dağ del,su getir köyüne de aşkın bir işe yarasın!

Ne kadar doğru sözler.Boş boş yaşamayı bırakmalıyız.Biraz sorgulamalıyız.Bir bakıyoruz ki seneler geçmiş ne yaptık hiç koskoca hiç.Ve hiçbir şey hatırlamıyoruz.Bizim elimizle ittiğimiz şeyler başkalarının hayatlarında  çok şey değiştirebilir.Hayatta en büyük mutluluk bana göre gece başını yastığa huzurlu ve mutlu bir şekilde koyabilmektir.Bir ekmeğin ,bir sözün,bir gülümsemenin getireceği şeyler hiç de zor şeyler değil.




Görsel alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder