11 Eylül 2012 Salı

DANS ET BENİMLE

Çocuğunu evlatlık veren birisini tanıyorum. Bu yaptığı en zor şeydi. Ve tam olarak neler hissettiğini bilmesem de şunu biliyorum ki onu terk etmeyi asla istemezdi. Asla!" Hayatın dar patikalarında yürümeye bir dansla başlayan Jane, evlatlık verdiği, vermeye mecbur bırakıldığı, kızı Chloe'nun acı veren özlemini uzun seneler sessizliğe bürünmüş yüreğinde yaşar. Bir tarafta kızının hayatını altüst etmek istemezken öbür tarafta annelik duygularını dizginlemekte zorlanır. Chloe'ya ilk önce bir dost gibi yaklaşan Jane, ustaca kaleme alınmış bu romanda, kendini bir zamanlar yaşadığı zorlukları yaşayan kızına yardım ederken bulur. Uzun bir zaman yaşanmışlığını ve kalp kırıklarını onarmaya çalışan Jane'e hayat mutluluğa giden yolda yürümesi için artık göz kırpmıştır ve bir zamanlar onu karanlığa sürükleyen dans, ona yeni bir aşkı ve kızını geri vermiştir.



İlk sayfalarında sıkıldım biraz.Ancak devamı beni sardı.15 yaşında yapılan bir hatanın geri dönüşü.Bir annenin hissettikleri yaşadıkları.

5 yorum:

  1. Güzele benziyor. Olumlu kitap yorumlarını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende kitap almayı düşünüyordum.. güzel bi konu bence.. almışken bunu alırım =)

    YanıtlaSil
  3. İLGİMİ ÇEKTİ LİSTEME EKLİYORUM.TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  4. güzele ebnziyor, okumak lazım =)
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil