1 Haziran 2012 Cuma

MEMNUN KALDIĞIM ÜRÜNLER


Herkes yazmış ben de yazayım dedim;

Arzumun saç düzleştiricisi kesinlikle harika.Hem düzleştiriyor hemde parlaklık veriyor.Daha önce ben napıyordum demekten kendimi alamıyorum.

Arzumun çaycısı çayın tadını da değiştiriyor güzelleştiriyor.
Siyahlarda tek geçerim.Bir kere başka deterjanla yıkadım aynı sonucu alamadım.

Elde yıkama için mükemmel.Bulaşık makinesi için olan da iyiymiş onuda denicem.



Yeni geçtim bu şampuana.Saçım çok çabuk yağlanıyor.Yağlı saçlar için ideal bence.Hafif yapıyor saçı yağlandırmayı geciktiriyor.

6 yorum:

  1. ah ah sen bu yazıyı neden siyah kotumu beyza dönştrmeden yazmadn içim sızlıo valla:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaç tane öyle mahvettim:))Sonunda doğruyu buldum:))

      Sil
  2. aaa siyahlar için bende kullanayım o zaman. Fairy'den bende acaip memmnunum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de pantene aqua light kullanıyorum çıktığından beri ama maalesef yağlanmayı geciktirmedi hiç ben de:(

    YanıtlaSil
  4. sıyahlarda da benım tek favorımdır zaten hep sıvı kullanırım:) duzlestrıcı de denemedıgım yok sanırm sacım kalmayacak :) arzum caycı cok guzeldr evet:)

    YanıtlaSil
  5. hepsini güle güle kullanın. güzel ürünler. sevgilerimle...

    YanıtlaSil