1. 2 Tam 1 Tek Bülent Gardiyanoğlu
Okuduğum ilk kitabıydı.Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine kendisini takip etmeye başladım.Çok büyük puntolarla birkaç saatte bitirilebilecek herkesin anlayacağı dilden yazılmış bir kitaptı.
2.Füreya-Ayşe Kulin
Çok geç okumuşum bence.Harika bir biyografi.Füreya Koral'ın hayatı Ayşe Kulin'in anlatımıyla müthiş bir kitaptı.
3.Kardeşimin Hikayesi-Zülfü Livaneli
Dili çok akıcı olaylar çok sürükleyici.Zülfü Livaneli yine kalemini konuşturmuş.
4.Beyoğlu Rapsodisi-Ahmet Ümit
Ahmet Ümit kitaplarını çok severim.Buda sürükleyici çok iyi bir finalle beğendiğim bir kitabı oldu.
5.Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler-Jan-Philip Sendker
Sonu süprizle biten güzel bir aşk hikayesi.
6.Aşkın Peygamberi-Eda Bilek
Çok akıcı bir kitaptı.Çok beğendim.
7.Kocan Kadar Konuş-Şebnem Burcuoğlu
Komik ve eğlenceli bir kitap.Türk aile yapısını güzel özetlemiş
8.Bana Allah Yeter -Uğur Koşar
Bu kitabını beğendim ama serinin devamı hüsrandı benim için.
9.Böğürtlen Kışı-Sarah Jio
Gerçekten çok beğendim.Çok çabuk bitti.Sürükleyici bir hikaye.
10.Hiç Kimse Sıradan Değildir-Markus Zusak
Okuduğum ilk kitabıydı yazarın.Yalın anlatımı sürükleyici hikayesiyle bir kaç günde bitti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder