17 Temmuz 2014 Perşembe

BÖN BÖN BAKMA KİTAP OKU




2014 'e amacım elli kitaptı ancak daha yarısına gelemedim.Temmuz sonu itibariyle yirminci kitabımı bitirmiş bulunmaktayım.İlk onu şöyle:

1. 2 Tam 1 Tek Bülent Gardiyanoğlu

Okuduğum ilk kitabıydı.Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine kendisini takip etmeye başladım.Çok büyük puntolarla birkaç saatte bitirilebilecek herkesin anlayacağı dilden yazılmış bir kitaptı.

2.Füreya-Ayşe Kulin

Çok geç okumuşum bence.Harika bir biyografi.Füreya Koral'ın hayatı Ayşe Kulin'in anlatımıyla müthiş bir kitaptı.

3.Kardeşimin Hikayesi-Zülfü Livaneli

Dili çok akıcı olaylar çok sürükleyici.Zülfü Livaneli yine kalemini konuşturmuş.

4.Beyoğlu Rapsodisi-Ahmet Ümit

Ahmet Ümit kitaplarını çok severim.Buda sürükleyici çok iyi bir finalle beğendiğim bir kitabı oldu.

5.Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler-Jan-Philip Sendker

Sonu süprizle biten güzel bir aşk hikayesi.

6.Aşkın Peygamberi-Eda Bilek

Çok akıcı bir kitaptı.Çok beğendim.

7.Kocan Kadar Konuş-Şebnem Burcuoğlu

Komik ve eğlenceli bir kitap.Türk aile yapısını güzel özetlemiş

8.Bana Allah Yeter -Uğur Koşar

Bu kitabını beğendim ama serinin devamı hüsrandı benim için.

9.Böğürtlen Kışı-Sarah Jio

Gerçekten çok beğendim.Çok çabuk bitti.Sürükleyici bir hikaye.

10.Hiç Kimse Sıradan Değildir-Markus Zusak

Okuduğum ilk kitabıydı yazarın.Yalın anlatımı sürükleyici hikayesiyle bir kaç günde bitti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder