7 Mart 2013 Perşembe

GÖRMEMİŞİN ÇOCUĞU OLMUŞ

Facebook kullanıyorum.Sağdan soldan gördüğüm hoşuma giden resimleri,sözleri paylaşıyorum.Ama hayatımla ilgili sürekli şurdayım burdayım aman şu oldu bu oldu modunda değilim.
Bir grup varki akıllara zarar.Hamile kaldığı ilk günden yayınlamaya başlayan grup bu.Sizlerinde vardır muhakkak.Buna şöyle örnek verelimki hepsi gerçek maalesef:
Daha hamileliğinde her hastaneye gittiğinde facebooka yazar.Tabi herkes merak eder ne oldu falan bilmem ne.Rutin kontrol hayatım:)
Sonra tabi daha acı gerçek başlar.Doğum.Fotoğraflar paylaşılırki bu çok normal en normali belkide.
Bebekle ne zaman hastaneye gidilse yazılır.
Artık uyumayan gazı olan bebeğin durumunu her gece rapor olarak yazar.
bebeğiyle yer bildirimi yapar.Kızımızla çay keyfindeyiz evde.
Bir grup varmışki oda bebeğin ağzından yazıyormuş kapıdan bacadan ırak.
Ya tamam anlıyorum heyecanlısınız ilk bebeğiniz doğmuş.Güzel fotoğraflarını paylaşın tabiki.Ama bu nedir arkadaş ya?Çocuktan soğutcaksınız bizi.Görmemişin bir çocuğu olmuş misali.
O kadar sıkılıyorum ki sürekli bu şekilde bildirim yaptıkları zaman.Zaten bıraktım takip etmeyi.Bildirimleri gelmiyor en azından.Neden uzun zamandır düşünememişim ki bunu?
Bizde evlendik bizde doğurduk.Aman yok oğlum pırtlattı yok sıçtı diye feysbukda yazmadık.Orda sadece yeni doğum yapan anneler yokki.Yada orası bir grup değilki.İnan kimse senin çocuğunun gazımı var bokumu var merak etmiyor.

14 yorum:

  1. güldürdünüz beni sabah sabah ya:) gerçekten çok katılıyorum size her anını haber tipler ... ya onlar gidicek ya da ben sosyal alemden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal bir yara oldu bu konu bende ondan bi yazayım dedim.gitmeye gerek yokda umarım okurlar buraları:))

      Sil
  2. Çok doğru demişsiniz. Hele o çocuğunun adına hesap açıp (hadi o anlaşılır) onun yerine bir şeyler yazmak ne demek ya..
    İşin suyunu çıkartmak dedikleri oluyor. Belki ileride çocuk resimlerini nette paylaşmak istemeyecek. Bunu düşünen hiç yok.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Benim bir tanıdığım aşermek ne güzel diye çilek resmi paylaştı. Ben artık son nokta bu dedim! Doğduğunda ne olacak meraklardayım :D

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel yazmışsınız görmemişin çocuğu olmuş cidden öyle o kadar çok var ki.. Baydılar artık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek herkesin etrafında var çok sıkıcı ama farkında değiller dünya kendi etraflarında dönüyor sanıyorlar

      Sil
  5. :))Ayy teyzesi bizimde dişimiz ağrıyo derken tam olarak kimden bahsediyorlar anlayamıyorum.Bence bilim adamları bunu araştırmalılar:)Yok yok benim pek ümidim yok anlayacaklarından:)

    YanıtlaSil
  6. Destimin gectiklerini uyariyorum ben: bu kadar cocuk kacirilmalar, bu kadar organ mafyasi faaliyette iken cocuklarinizi bu sekilde afise etmeyin diye. Cunku takip edilmeleri, ve allah korusun boyle bir olayin baslarina gelmesi hicde zor degil!!!
    Allahim akil fikir versin ne diyelim...

    YanıtlaSil
  7. twit atsınlar bence twitter dan :)

    YanıtlaSil