6 Şubat 2013 Çarşamba

ERKEKLERİN DÜŞÜNME TARZI

Erkeklerin Düşünme Tarzı

Genç bir erkeğin üç kız arkadaşı vardı ve hangisi ile evleneceğine dair karar vermesi gerekiyordu. Bir test yapmaya karar verdi. Her birine 1000 - € verdi.

Birinci kız arkadaşı kendisine yeni elbiseler ve ayakkabılar aldı, kuaföre ve güzellik salonuna gitti. Genç erkeğe geri geldiğinde söyle dedi: 'Senin için en güzeli ben olmak istiyorum, çünkü seni seviyorum!'.

İkinci kız arkadaşı yeni bir hokey takımi, video ve bir ay yetecek bira ile geri geldi ve söyle dedi : 'Bunlar senin için aldığım hediyeler, çünkü seni seviyorum!'.

Üçüncü kız arkadaşı bu para ile iyi bir yatırım yaptı ve kısa bir süre içersinde para kendini ikiye katladı. Bu karı yine yatırdı ve bu şekilde devam etti. Genç erkeğe geri geldiğinde söyle dedi : 'Senin bana verdiğin parayı çoğalttım, birlikte yaşayacağımız gelecek için, çünkü seni seviyorum'.

Genç erkek her üç kız arkadaşının yaptıklarından çok etkilenmişti. Bir süre için ortadan yok oldu ve arkadaşlarının verdiği cevaplar hakkında düşündü...

Çok iyi düşündü.... . . gerçekten çok, çok iyi düşündü...

Bu o kadar kolay verilebilecek bir karar değildi, işi çok zordu ......

Çok iyi düşündükten sonra en iri göğüslü olan ile evlenmeye karar verdi...



kaynak

7 yorum:

  1. ahahahah :))) çok iyi tespit :))

    YanıtlaSil
  2. SONUCA ÇOK ŞAŞIRDIM DESEM YALAN OLUR :) BU EĞLENCELİ PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKRÜLER

    YanıtlaSil
  3. :))) Beyinlerinin neye çalıştığı belli olmuş...

    YanıtlaSil
  4. :D:D hahaha çok güldüm ya ama doğru bir hikaye..

    YanıtlaSil
  5. Hay sen çok yasa bu yorgun akşamda güldürdün beni

    YanıtlaSil
  6. Lanet gelsin! Ben 3 dicek sandım ya. :) Erkek işte.

    YanıtlaSil